Att blogga eller inte blogga.

Väldigt ofta tänker jag på om jag ska blogga eller inte, eftersom det hade varit kul att blogga lika mycket som jag gjorde för något år sen. Men det blir aldrig av. Idag har jag haft min sista skoldag på pedagogiken och ska ägna dom kommande timmarna åt att skriva den sista hemtentan. När den är klar så ska jag inte plugga mer förrän det blivit höst, så förhoppningsvis så blir det mer inlägg i framtiden. Har ju så mycket att skriva om, så mycket bilder att visa. Som hur jag hade det på wgt och vad jag köpte, min 22a födelsedag och alla gånger Towe varit här och hälsat på. Men inte minst allt som kommer att hända i sommar. Fast det får bli andra dagar, tills dess får ni en av alla dom bilderna som togs i Tyskland.

20130604-141335.jpg

Detta inlägg publicerades i Bilder från mitt liv, Festival, Vardag och sånt där.. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar