Smoothies och pandasushi

Efter det nya årsskiftet så har jag haft som plan att blogga minst en gång per dag, men det bröts efter mindre än en vecka. Till mitt försvar så kaosskrev jag min uppsats som lämnades in imorse, bara en halvtimme sent vilket är ett under med tanke på att jag hade två dagar istället för 20 att skriva den. Så det var bara ett undantag och ska från och med nu fortsätta blogga varje dag.

Förutom att skicka in uppsatsen idag så har jag gjort smoothies (både till frukost och mellis) då jag är med i en 30 dagars utmaning med gröna smoothies som är sjukt bra (mer info finns här.) Till middag så lyxade jag till det och gjorde sushi till mig själv eftersom allting som behövdes fanns kvar efter nyårsmiddagen. Gjorde även en risbollspanda som blev så söt att den var lite jobbigt att äta haha.

Det här inlägget postades i Bilder från mitt liv, Vardag och sånt där.. Bokmärk permalänken.

Kommentera

